Végre elindult Magyarország első influencerekre épülő YouTube csatornája

A Star Network magyar influencer ügynökség elindította a tartalomgyártási divízióját, amelynek első saját gyártású tartalmakkal rendelkező csatornája a „Játsszuk le!” névre hallgat. Az ügynökség elsősorban online videósokkal dolgozik együtt, stratégiai szinten segíti partnerei építkezését, továbbá felületeiken kreatív és előre mutató szponzorációkat értékesít. Az új csatorna célja egy intelligensen szórakoztató és humorosan okító tartalomnak helyet adó felület megalkotása volt sokak kedvenc videósainak főszereplésével. A csatorna az indulástól számított hét nap alatt 170 ezres nézettséget és több mint tízezer követőt szerzett.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Példamutató amit a Bosch Kőbányán művel

szo szept 22 , 2018
Képzési központ létesítése, kőbányai vállalkozások segítése, öt év alatt 1,25 millió eurós településfejlesztési hozzájárulás, közlekedési fejlesztések – ezt vállalta a Bosch a Kőbányai Önkormányzattal kötött településrendezési szerződésben. A Kőbányai Önkormányzat és a Robert Bosch Kft. településrendezési szerződést kötött annak kapcsán, hogy a beruházó az önvezető autókkal és az elektromos mobilitással […]
Bosch