A Star Network magyar influencer ügynökség elindította a tartalomgyártási divízióját, amelynek első saját gyártású tartalmakkal rendelkező csatornája a „Játsszuk le!” névre hallgat. Az ügynökség elsősorban online videósokkal dolgozik együtt, stratégiai szinten segíti partnerei építkezését, továbbá felületeiken kreatív és előre mutató szponzorációkat értékesít. Az új csatorna célja egy intelligensen szórakoztató és humorosan okító tartalomnak helyet adó felület megalkotása volt sokak kedvenc videósainak főszereplésével. A csatorna az indulástól számított hét nap alatt 170 ezres nézettséget és több mint tízezer követőt szerzett.
És még ez is...
-
2015. július 20.
Minden ötödik ember internetfüggő
-
2015. január 7.
A Samsung összefogást sürget
-
2012. március 29.
Lassan vége az ingyenes tartalomszolgáltatásnak
-
2012. március 25.
Már telefonon is lehet panaszt tenni az NMHH-nál
-
2018. szeptember 26.
Vegye-vigye: eladósorba kerültek az 5G-s frekvenciák
-
2024. március 29.
Netrevalók az ország minden szegletében