Új LG szlogen: „Mindez lehetséges”

 

Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzal kapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években. Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A betörők is olvassák a közösségi oldalakat

csü aug 8 , 2013
  Nyáron a betöréseknek is “főszezonja” van és a betörők egyre gyakrabban használnak fel a közösségi oldalakon megosztott információkat a célpont és az idő kiválasztásához – figyelmeztet az osztrák rendőrség. Egyre többen osztják meg ugyanis a közösségi oldalakon nyaralási terveiket ismerőseikkel, ezzel azonban a betörők is visszaélhetnek. A lakásbelsőkről megosztott […]

Friss, ropogós