Ericsson: most jó nőnek lenni

 

Az Ericsson ConsumerLab 2013-ra vonatkozó kutatása arra az eredményre jutott, hogy a nőknek komolyabb szerepe van az okostelefonok tömegáruvá válásában férfi társaiknál. A nőkre már évek óta jellemző a telekommunikációs szolgáltatások széleskörű használata, azonban az kevéssé köztudott, hogy a legtöbb okostelefon-szolgáltatást többet és rendszeresebben használják, mint a férfiak. A nők számos kommunikációs és a mindennapi élethez kapcsolódó tevékenységüket folytatják okostelefonjaikon. Világszinten a nők jóval aktívabbak férfitársaiknál az SMS üzenetek használata során, a női okostelefontulajdonosok nem kevesebb, mint 97 százaléka használja ezt a szolgáltatást, míg 77 százalékuk küld és fogad fényképeket telefonjával. Ez utóbbi területen a legnagyobb, mintegy hét százalék a különbség női és férfi felhasználók között. A közösségi hálókat a nők 59 százaléka éri el okostelefonján. A kuponbeváltás és a különböző helyszínekre applikációk segítségével való bejelentkezés általában véve is kevésbé elterjedt a piacon, a nők esetében ez 17 illetve 24 százalékot jelent.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Lazított az Office 2013 licencén a Microsoft

pén márc 8 , 2013
  A Microsoft blogbejegyzésben tette közzé (Nem örülünk a gyakorlatnak. A -szerk- megj.), amely az Office 2013-nak a felhasználói visszajelzések alapján megváltozott licencelési feltételeiről szól.  A licencfeltételek módosításának köszönhetően  minden jelenlegi és jövőbeni Office 2013 felhasználó jogosult szoftvere új számítógépre való átköltöztetésére, függetlenül attól, hogy az előző PC elromlott, vagy […]