Ericsson: most jó nőnek lenni

 

Az Ericsson ConsumerLab 2013-ra vonatkozó kutatása arra az eredményre jutott, hogy a nőknek komolyabb szerepe van az okostelefonok tömegáruvá válásában férfi társaiknál. A nőkre már évek óta jellemző a telekommunikációs szolgáltatások széleskörű használata, azonban az kevéssé köztudott, hogy a legtöbb okostelefon-szolgáltatást többet és rendszeresebben használják, mint a férfiak. A nők számos kommunikációs és a mindennapi élethez kapcsolódó tevékenységüket folytatják okostelefonjaikon. Világszinten a nők jóval aktívabbak férfitársaiknál az SMS üzenetek használata során, a női okostelefontulajdonosok nem kevesebb, mint 97 százaléka használja ezt a szolgáltatást, míg 77 százalékuk küld és fogad fényképeket telefonjával. Ez utóbbi területen a legnagyobb, mintegy hét százalék a különbség női és férfi felhasználók között. A közösségi hálókat a nők 59 százaléka éri el okostelefonján. A kuponbeváltás és a különböző helyszínekre applikációk segítségével való bejelentkezés általában véve is kevésbé elterjedt a piacon, a nők esetében ez 17 illetve 24 százalékot jelent.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.