Új funkciókkal bővült az EMIR

Az uniós forrásokat kezelő intézményrendszerben június hetedikétől a projektvégrehajtás újabb területein kerül sor papírmentes, internetes ügyviteli szolgáltatások bevezetésére — olvasható a palyazat.gov.hun. A kedvezményezettek és pályázatkezelők munkáját támogató Egységes Monitoring Információs Rendszer (EMIR) pályázati e-ügyintézés felületén található új funkciók segítségével internetes úton, on-line kitöltőprogrammal a jelentéstételi, beszámolási kötelezettség, a kifizetés igénylés és ezek hiánypótlása, valamint az ezekhez szükséges alátámasztó dokumentumok benyújtása teljesíthető.

A szükséges dokumentumokat egyszerűen fel lehet tölteni és benyújtani a palyazat.gov.hu pályázati e-ügyintézés felületén. A kifizetések gyorsítását és az adminisztratív terhek jelentős csökkenését eredményező elektronikus, internetes szolgáltatások igénybevevőinek munkáját a Miniszterelnökség egy úgynevezett e-útmutatóval támogatja. Ebben a kedvezményezetteket részletes leírások, folyamatábrák, videofelvételek segítik, tájékoztatást adva az aktuális adatszolgáltatási feladatokról, a kapcsolódó teendőkről, eljárásrendekről.

A megoldás előnyei

  • Gyorsabban folyósítható a támogatás, mivel az interneten keresztül benyújtott dokumentáció néhány perc alatt megérkezik rendeltetési helyére.
  • Csökken a dokumentumok kezelésének időigénye és költsége.
  • Növekszik a munkavégzés szabadsága és kötetlensége, hiszen a bárhonnan elérhető Pályázati e-ügyintézés felület használatához nem szükséges irodai környezet, illetve a benyújtás során nem kell alkalmazkodni a posta ügyfélfogadási idejéhez.
  • Csökkennek az adminisztrációs terhek.
  • A hiánypótlás több fázisának támogatása.
  • Közel kilencven dokumentumtípus postai benyújtását váltja ki (számlák, teljesítményigazolások, hatósági engedélyek és nyilatkozatok, szállítói szerződések, stb.).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.