Huawei

A Huawei Technologies a világ egyik vezető, több mint harminc éves tapasztalattal rendelkező infokommunikációs megoldásszállítója. A vállalat termékeit és szolgáltatásait 170 országban a világ népességének közel egyharmada használja. A Huawei 2020-ban összesítetten – mind a négy, a távközlési, a vállalati, a felhő és a végfelhasználói üzletágát tekintve – több mint 137 milliárd dolláros árbevételt ért el globálisan, ami 11 százalékos növekedést jelent 2019-hez viszonyítva. A Huawei technológiai vezető szerepében kulcsszerepet játszik az innováció és a kiterjedt kutatás-fejlesztési tevékenység: a vállalat 23 kutatás-fejlesztési központot működtet világszerte, többek között az Egyesült Államokban, Németországban, Svédországban, Oroszországban, Indiában és Kínában. A vállalat négy üzletágának egyikeként a Huawei fogyasztói üzletága a legújabb fejlesztéseket kínálja a felhasználók számára. Már nemcsak különféle okoseszközöket – okostelefon, tablet, pc, viselhető okoseszközök – nyújt, hanem olyan teljes körű saját hardver-, szoftver- és szolgáltatásrendszert épített ki, amely minden élethelyzetre kínál okos megoldást, legyen szó szórakozásról, fitneszről és egészségről, utazásról, intelligens otthonról vagy irodáról.