Tovább nőtt a Praktiker online forgalmának részaránya

Július végére több mint 8,5 százalékra nőtt a teljes értékesítésből a Praktiker webáruházának részaránya, amely tavaly hét százalék, 2017-ben öt százalék volt – közölte a barkácsáruházlánc. Bagaméri László, a Praktiker értékesítési igazgatója a közleményben kiemeli: 2017 óta minden évben negyven-ötven százalékkal nőtt az online vásárlók száma. Az átlagos vásárlói kosárérték mintegy 3,5-4-szer magasabb az online vásárlásoknál, mint az üzletekben. Hallgat László, a vállalat e-kereskedelmi vezetője kifejtette, hogy az online látogatások hatvan százalékát már mobiltelefonokról kezdeményezik, az így történő vásárlások aránya meghaladja a harminc százalékot. A webáruházban több mint harmincezerféle árucikk érhető el, a termékkínálatot katalógus-értékesítéssel együtt még ebben az évben negyvenezer fölé szeretné emelni a vállalat. A vállalat a GKI Digital idei éves rangsorában a tizenötödik legnagyobb forgalmú online kereskedő lett Magyarországon – írták a közleményben.

A Praktiker 2018-ban 57,1 milliárd forint nettó árbevételt ért el, mintegy húsz százalékkal többet az előző évinél, az adózás utáni nyeresége meghaladta a hárommilliárd forintot az előző évi 2,8 milliárd után.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nemzetközi terjeszkedést készít elő 200 milliós befektetéssel a Fix24.hu

szo aug 3 , 2019
Újabb kétszázmillió forintos befektetést kapott a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől az online szakemberkereső, a Fix24.hu, amely a tőkeinjekcióval a nemzetközi terjeszkedést készíti elő – közölte a magyar startup. A közlemény szerint a startup a 2017-es, első körben kapott 150 milliós tőke segítségével eddig közel megháromszorozta szakemberbázisát, így országosan már kétszáz szakmában, […]
Forint