A Vodafone szerint sikerrel debütált a társaság alapítványának három új kezdeményezése, amelyekkel a COVID vészhelyzet alatt startoltak el. A három új program a pedagógusok digitális kompetenciafejlesztését célozza meg, és bár mindhárom programot jóval a vészhelyzet előtt elkezdték már kidolgozni, a távoktatásra való hirtelen átállás miatt a vártnál is nagyobb bevonódást tapasztalt a vállalat a pedagógusok részéről. A Vodafone Alapítvány részt vállalt a Gál Ferenc Főiskola leendő pedagógusainak képzésében, a gyakorló pedagógusok távoktatásra való átállásában, és a tanárok közötti tudásmegosztás számára is felületet biztosított.
Next Post
Robotvilágot vizionál az EB
ked jún 30 , 2020
Az Európai Bizottság (EB) bejelentette, hogy az európai digitális stratégia részeként 2020 végére megjelenik a Digital Services Act, azaz a digitális szolgáltatások törvénye. A törvény kidolgozásához ajánlott előzetes tanulmányokból kitűnik, hogy a rövid távú trendek között a feladatorientált robotok elterjedése várható, amelyek egyre inkább kiváltják majd a kétkezi emberi munkát […]

És még ez is...
-
2012. május 3.
Üzletiterv-író versenyt rendezett a MISZ
-
2021. december 8.
Újra lehet jelentkezni a Drónirányító és drónadatelemző továbbképzésre
-
2016. február 4.
InternetesvetélkedőthirdetettaNemzetiSzínház
-
2014. július 17.
Huawei: magyar fiatalok tanulmányúton Kínában
-
2014. február 21.
Nem tréfál az Ericsson: április elsejéig várják az ajánlásokat