Az online szerződéskötés és az elektronikus aláírások használata már nem csak költségcsökkentő tényező, hanem a fizikai, földrajzi és karanténhelyzet miatt korlátokon túlmutató szolgáltatásként bevett gyakorlattá vált — állítja Romhány Gergely, a TrustChain Systems Kft. ügyvezetője. A digitalizációhoz szükséges technológia, alapinfrastruktúra már a pandémia előtt is a cégek rendelkezésére állt, mégis a krízishelyzet hozta el az áttörést minden olyan digitális szolgáltatás használatában, amelyek bevezetéséhez a komfortzónánkból kellett kilépni. “2020 tavaszára néhány hónap alatt 100-ról 1500-ra ugrott a digitális szerződéskötést használó ügyfelek száma a TrustChain-nél” – mondta Romhány. A körülményekre reagálva, 2020 áprilisa óta a TrustChain szolgáltatásai 38 országban váltak elérhetővé. A platformon aláírt dokumentumok száma is exponenciálisan nőtt, április és június között több mint háromezer szerződést írtak alá digitális formában.
Next Post
Gigantikusan, orbitálisan, sőt drámaian nőtt meg a COVID-19-hez kapcsolódó kibertámadások száma
pén aug 14 , 2020
És még ez is...
-
2019. augusztus 15.
Átalakítja a mobilos és az online fizetési megoldások piacát a QR-kód
-
2022. október 27.
Európai Bizottság: legyen azonnali az utalás
-
2020. június 1.
NAV: annyi a papírszámláknak
-
2013. március 13.
A Schneider felügyelné az épületeket
-
2012. március 22.
PayPal: bankkártya-olvasó lesz a mobil