A karácsonyi vásárlást egyre többen kezdik az interneten. Idén a vásárlók kétharmada 30 ezer forint alatt fog költeni. A legtöbben a neten néznek utána egy-egy termék tulajdonságainak és árainak. A nők több ajándékot vesznek, lassabban és megfontoltabban. Sokan „trükköznek”. Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál online kutatása szerint a válaszadók 87 százaléka a vásárlást megelőzően az interneten keres információt egy-egy termékkel kapcsolatban. Leginkább a 25-45 év közöttiek, illetve a férfiak részesítik előnyben az internetes információkeresést. Emellett a vásárlók több mint fele nézi át az áruházak akciós hirdetési újságait, valamint minden második nő sok információt az áruházakat járva, nézelődés közben szerez be. A kutatás szerint a vásárlással a nők több időt töltenek el mint a férfiak. A férfiak célirányosabbak, kevesebb idő alatt, rövidebb utat bejárva veszik meg az ajándékokat.
Next Post
Az NSA legjobb barátja a cookie
vas dec 15 , 2013
Az amerikai Nemzetbiztonsági Ügynökség (NSA) és a hasonló profilú brit szervezet (GCHQ) a Google “PREF” cookie (ejtsd: kuki) elnevezésű követő mechanizmusát figyeli előszeretettel. A weblátogatások nyomon követése révén a hírszerző szervek képesek kiszűrni az egyes személyek kommunikációját az online információáradatból és feltörni számítógépét. Emellett a megfigyelők képesek az iPhone-okat, illetve […]

És még ez is...
-
2012. február 27.
Újabb civil megmozdulás az ACTA ellen
-
2014. április 19.
Lassan az újszülöttek is internetezni fognak
-
2015. november 12.
A családi élet központjába került a telekommunikáció
-
2014. október 31.
Tiltakoznak a vasasok is az internetadó ellen
-
2015. október 21.
A hagyományos e-mailnek annyi?
-
2020. április 15.
Több tucat kamuportált lepleztek le a rendőrök