A csehországi vállalatok mintegy 348 millió koronát költöttek februárban az internetes reklámokra, majdnem ötven százalékkal többet, mint januárban – közölte a Mediaresearch társaság, amely a médiareklámokat figyeli. A legnagyobb reklámmegrendelő a Tchibo volt, amely 12,2 millió korona értékben hirdetett. A sorban az Internet Mall következik 9,4 millió koronával, majd a Ford Motor Company 8,5 millió koronával, és az AXA Bank Europe 8,2 millió koronás hirdetési összeggel. Havi szinten a februári reklámok értéke 47,3 százalékkal volt magasabb, mint januárban. Az egy évvel korábbihoz képest az emelkedés 27,4 százalékos. Ugyanakkor a hirdetések értéke még alacsonyabb, mint az általában nagyon gazdag karácsony előtti időszakban. Tavaly novemberben például a interneten a cseh hirdetések értéke meghaladta a 411 millió koronát.
És még ez is...
-
2013. december 26.
Hogyan néz ki az internet rajzon? Így!
-
2020. január 20.
Már Törökország sem a régi: ismét elérhető a Wikipédia
-
2015. február 21.
Olyan gyors lesz a növekedés üteme, hogy csak na
-
2015. április 6.
Már 400 ezren lógnak optikai szálon
-
2013. augusztus 5.
Gigászok a tolvajok ellen
-
2013. március 8.
Épül a Nemzeti Távközlési Gerinchálózat