A csehországi vállalatok mintegy 348 millió koronát költöttek februárban az internetes reklámokra, majdnem ötven százalékkal többet, mint januárban – közölte a Mediaresearch társaság, amely a médiareklámokat figyeli. A legnagyobb reklámmegrendelő a Tchibo volt, amely 12,2 millió korona értékben hirdetett. A sorban az Internet Mall következik 9,4 millió koronával, majd a Ford Motor Company 8,5 millió koronával, és az AXA Bank Europe 8,2 millió koronás hirdetési összeggel. Havi szinten a februári reklámok értéke 47,3 százalékkal volt magasabb, mint januárban. Az egy évvel korábbihoz képest az emelkedés 27,4 százalékos. Ugyanakkor a hirdetések értéke még alacsonyabb, mint az általában nagyon gazdag karácsony előtti időszakban. Tavaly novemberben például a interneten a cseh hirdetések értéke meghaladta a 411 millió koronát.
Next Post
Kína a "kibertámadó" képességeti teszteli
szo márc 17 , 2012
Egy kedden megjelent kongresszusi jelentés szerint a kínai vezetők már több, mint tíz éve foglalkoznak a hadviseléssel kibertérben, de az utóbbi években már a támadó képességeiket is tesztelik a gyakorlataik során. A Northrop Grumman által készített biztonsági jelentés szerint a kínai hadsereg vélhetően egy tényleges támadás megkezdése előtt a szállítmányozási […]

És még ez is...
-
2015. november 16.
A fekete péntek tönkreteszi a kicsiket
-
2016. február 16.
A The Independent is bedobta a törülközőt
-
2016. június 20.
Deutsch: az áfacsökkentés célja az internetelterjedtség növelése
-
2016. április 20.
Korlátlan internet a mobilon, már nem csak meglévő UPC előfizetőknek
-
2020. november 30.
Terjed, mint a rossz hír az 5G
-
2013. március 18.
Itt a WiFi-kánaán az InterCity- és elővárosi vonatokon