A csehországi vállalatok mintegy 348 millió koronát költöttek februárban az internetes reklámokra, majdnem ötven százalékkal többet, mint januárban – közölte a Mediaresearch társaság, amely a médiareklámokat figyeli. A legnagyobb reklámmegrendelő a Tchibo volt, amely 12,2 millió korona értékben hirdetett. A sorban az Internet Mall következik 9,4 millió koronával, majd a Ford Motor Company 8,5 millió koronával, és az AXA Bank Europe 8,2 millió koronás hirdetési összeggel. Havi szinten a februári reklámok értéke 47,3 százalékkal volt magasabb, mint januárban. Az egy évvel korábbihoz képest az emelkedés 27,4 százalékos. Ugyanakkor a hirdetések értéke még alacsonyabb, mint az általában nagyon gazdag karácsony előtti időszakban. Tavaly novemberben például a interneten a cseh hirdetések értéke meghaladta a 411 millió koronát.
És még ez is...
-
2019. október 9.
Internetfüggőség nincs, mégis egyre terjed
-
2012. augusztus 8.
T-Mobile: villámnet a metróban
-
2014. január 4.
Google Ad Grants program Magyarországon
-
2023. április 28.
Népszava: itt az első hazai napilAPP
-
2015. november 24.
Iszonyatos számokkal riogat a Cisco
-
2023. március 7.
Lekapcsolja a Vodafone (4iG) a 3G-hálózatát