Nőtt a Magyar Telekom árbevétele és nyeresége

Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatójaA Magyar Telekom adózott eredménye 22,9 százalékkal, 16,0 milliárd forintra nőtt 2020 negyedik negyedévében, a 2020-as éves nyereség 4,1 százalékkal, 46,3 milliárd forintra emelkedett, összes bevétele a negyedévben 3,6 százalékkal, 188,9 milliárd forintra, az év egészében egy százalékkal 673 milliárd forintra bővült – közölte a társaság. A jelentés szerint a negyedévben az adózott eredmény a magasabb adózás, kamatfizetés és értékcsökkenési leírás előtti eredmény (EBITDA) és az alacsonyabb amortizációs költségek együttes hatását tükrözi. A 2020-as évet tekintve az EBITDA javulása ellensúlyozta az értékcsökkenési és amortizációs költségek növekedését. Az EBITDA éves összehasonlításban 8,6 százalékkal, 62,6 milliárd forintra emelkedett 2020 negyedik negyedévében, míg 2020-ban 2,4 százalékkal, 225,9 milliárd forintra, a magasabb bruttó fedezet és az alacsonyabb közvetett költségek következtében – tették hozzá. A jelentésben Rékasi Tibor vezérigazgató kifejtette, a negyedik negyedévben erős eredményeket értek el, az EBITDA ötmilliárd forinttal 56,6 milliárd forintra nőtt. 2020 a vállalat történetében az az év volt, amelynek során jelentős beruházásokat hajtottak végre a vezetékes és mobilhálózataik fejlesztése terén. Az optikai hálózat bővítése tavaly felgyorsult, a fejlesztések mértéke összességében felülmúlta a korábbi évek szintjét. 2021-ben a működési környezet változékonysága ellenére, továbbra is növekedési pályán maradnak – tette hozzá.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A nagy közösségi oldalak keményebben lépnek fel az oltásokkal kapcsolatos dezinformációkkal szemben

vas febr 28 , 2021
ShareTweetPinShareAz Európai Unió önkéntes magatartási kódexéhez csatlakozó internetes platformok újabb lépéseket tettek a koronavírus elleni oltásokkal kapcsolatos, online terjesztett dezinformációk ellen – közölte az Európai Bizottság. Az uniós bizottság közleményében kiemelte, a magatartási kódexéhez csatlakozó szolgáltatók – köztük a Twitter, a Facebook, a Google, a Microsoft, a TikTok és a […]
vírus

És még ez is...