Az internetezők továbbra is elsősorban hírek olvasására, közösségi oldalak látogatására használják a világhálót, de egyre jobban bíznak az online fizetési módokban és a neten rendelt áruk minőségében is. Az allegroup.hu Kft. és a Medián országos reprezentatív felméréséből kiderül az is, hogy a netezők kétszer is átgondolják, hol vásároljanak, így tavaly számottevően megnőtt az árukereső, ár-összehasonlító oldalak népszerűsége is. A kutatás szerint bár még mindig a hírolvasás és a közösségi oldalak látogatása a legnépszerűbb tevékenység a világhálón, az online vásárlás is az élmezőnyben található: tavaly a felhasználók 35 százaléka rendelt az internetről, ami három százalékponttal több az egy évvel korábbinál.
És még ez is...
-
2013. május 8.
A magyarok negyede mobilinternetet használ
-
2016. június 9.
A kiskereskedelem a netre költözik
-
2021. február 21.
Súlyos árat fizetett a Google és az Amazon a sütikért
-
2016. február 12.
Bekebelezte az Elektrokomfort Kft.-t a UPC
-
2018. február 5.
Munkaszervező zenészkatalógus indult
-
2014. március 3.
Megvannak a legklasszabb online zenecsatornák