Népszerűek a közösségi és a hírportálok

Az internetezők továbbra is elsősorban hírek olvasására, közösségi oldalak látogatására használják a világhálót, de egyre jobban bíznak az online fizetési módokban és a neten rendelt áruk minőségében is. Az allegroup.hu Kft. és a Medián országos reprezentatív felméréséből kiderül az is, hogy a netezők kétszer is átgondolják, hol vásároljanak, így tavaly számottevően megnőtt az árukereső, ár-összehasonlító oldalak népszerűsége is. A kutatás szerint bár még mindig a hírolvasás és a közösségi oldalak látogatása a legnépszerűbb tevékenység a világhálón, az online vásárlás is az élmezőnyben található: tavaly a felhasználók 35 százaléka rendelt az internetről, ami három százalékponttal több az egy évvel korábbinál.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kínában feketelistára kerülhettek az Ipad-ek

hét febr 13 , 2012
Kínában egyes helyeken állítólag megkezdték az Apple iPadjének begyűjtését, miután a márkanév-bejegyzés körüli jogi vitában az Apple alul maradt, s megtiltották a táblagép árusítását – jelentették meg nem erősített forrásokra hivatkozva hétfőn hírügynökségek. Az észak-kínai Hopej (Hebei) tartomány székhelyén Sicsiacsuangban (Shijiazhuang) állítólag 45 iPadet foglaltak le a hatóságok, azt követően, […]

Friss, ropogós