Nem lesz nyugta a postának jövőre az NMHH-tól

postaA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közölte hogy, a postai szolgáltatások piacán jövőre többek között ellenőrzi majd a szolgáltatóknál a felhasználói panaszok kezelését. Ezen túl az egyetemes postai szolgáltatásokat ellátó Magyar Posta Zrt.-nél a minőségi követelmények teljesülését, amihez próbaküldeményekkel végzett méréseket is felhasznál. A hatóság 2020-hoz hasonlóan jövőre is figyelmet fordít arra, hogy felderítse a hatóság engedélye vagy bejelentés nélkül postai szolgáltatást nyújtó cégeket. A hírközlési hatóság azt is ellenőrzi, hogy a különböző postai közvetítők – amelyek például egy-egy cég küldeményeit összegyűjtik és feladják, vagy a postáról kiszállítják a nekik érkezett küldeményeket – végeznek-e olyan tevékenységet, amely már postai szolgáltatásnak minősül – ez ugyanis a tevékenységtől függően bejelentéshez vagy engedélyhez kötött.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.