A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közölte hogy, a postai szolgáltatások piacán jövőre többek között ellenőrzi majd a szolgáltatóknál a felhasználói panaszok kezelését. Ezen túl az egyetemes postai szolgáltatásokat ellátó Magyar Posta Zrt.-nél a minőségi követelmények teljesülését, amihez próbaküldeményekkel végzett méréseket is felhasznál. A hatóság 2020-hoz hasonlóan jövőre is figyelmet fordít arra, hogy felderítse a hatóság engedélye vagy bejelentés nélkül postai szolgáltatást nyújtó cégeket. A hírközlési hatóság azt is ellenőrzi, hogy a különböző postai közvetítők – amelyek például egy-egy cég küldeményeit összegyűjtik és feladják, vagy a postáról kiszállítják a nekik érkezett küldeményeket – végeznek-e olyan tevékenységet, amely már postai szolgáltatásnak minősül – ez ugyanis a tevékenységtől függően bejelentéshez vagy engedélyhez kötött.
És még ez is...
-
2013. november 12.
Jövőbe lát az Ericsson
-
2015. május 8.
Gőzerővel fejleszt az Invitel
-
2014. április 4.
EP: a mobilinternet legyen szabad
-
2013. december 4.
Újabb milliárdok az EDR-rendszerre