Mint a kisgömböc növekszik a Huawei

money-countingxA Huawei fogyasztói üzletágának idei, első féléves eredménye imponáló: 2015 első félévében a teljes bevétele meghaladta a kilencmilliárd dollárt, amely az előző évi értékhez képest hatvankilenc százalékos növekedést jelent. Ez az összeg a Huawei Technologies teljes bevételének 32 százalékát tette ki, ami az előző év azonos időszakában 24 százalék volt. A Huawei mobiltelefon üzletági bevétele az idei első félévben elérte a 7,2 milliárd dollárt, amely nyolcvanhét százalékos emelkedés az előző üzleti év azonos időszakához képest. Iruchar Yu, a vállalat fogyasztói üzletágának vezérigazgatója szerint az eredmények azt tükrözik, hogy a prémium termékekre fókuszáló üzleti stratégia sikeres. Mindez pedig hozzájárul ahhoz, hogy a várható nyereség 2015-ben 16 milliárd dollárról húszmilliárd dollárra emelkedjen.

A Huawei okostelefon kiszállításai felülmúlták a piac teljesítményét 2015 első félévében a Huawei Fogyasztói Üzletága összesen több mint negyvennyolcmillió okostelefont szállított. Ez harminckilenc százalékos növekedést jelent az előző üzleti évhez képest, míg ugyanebben az időszakban a globális okostelefon kereslet mindössze hétszázalékos növekedést mutatott a GFK piackutató intézet 2015 májusában publikált kutatása szerint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Így ismerheted meg a határaidat: roaming akadémia

pén júl 24 , 2015
Itt a nyár, rengetegen utaznak, roamingolnak. Az aktualitásra tekintettel, egyben a korábbi évek tapasztalataira támaszkodva, a roaminggal kérdéskörében történő jobb eligazodás érdekében a Média-és Hírközlési Biztos az alábbi néhány tanáccsal segít. 21. Külföldi mobilinternetezés során honnan tudhatjuk, hogy a limitből mennyit használtunk fel? A szolgáltató tájékoztat arról, amikor elértük a limit […]

Friss, ropogós