mínuszos.hu

Mint a kisgömböc növekszik a Huawei

A Huawei fogyasztói üzletágának idei, első féléves eredménye imponáló: 2015 első félévében a teljes bevétele meghaladta a kilencmilliárd dollárt, amely az előző évi értékhez képest hatvankilenc százalékos növekedést jelent. Ez az összeg a Huawei Technologies teljes bevételének 32 százalékát tette ki, ami az előző év azonos időszakában 24 százalék volt. A Huawei mobiltelefon üzletági bevétele az idei első félévben elérte a 7,2 milliárd dollárt, amely nyolcvanhét százalékos emelkedés az előző üzleti év azonos időszakához képest. Iruchar Yu, a vállalat fogyasztói üzletágának vezérigazgatója szerint az eredmények azt tükrözik, hogy a prémium termékekre fókuszáló üzleti stratégia sikeres. Mindez pedig hozzájárul ahhoz, hogy a várható nyereség 2015-ben 16 milliárd dollárról húszmilliárd dollárra emelkedjen.

A Huawei okostelefon kiszállításai felülmúlták a piac teljesítményét 2015 első félévében a Huawei Fogyasztói Üzletága összesen több mint negyvennyolcmillió okostelefont szállított. Ez harminckilenc százalékos növekedést jelent az előző üzleti évhez képest, míg ugyanebben az időszakban a globális okostelefon kereslet mindössze hétszázalékos növekedést mutatott a GFK piackutató intézet 2015 májusában publikált kutatása szerint.

Exit mobile version