MiniÜgyvitellel erősíthetnek a kisvállalkozások

erpEgy szervezet, egy cég működőképességének fenntartása csak vállalatirányítási rendszer használata mellett biztosítható. Ám ezek a rendszerek a kkv-k és a katások számára szükségtelenül bonyolultak, túlméretezettek és költségesek, ezért nemigen találkozunk ERP-t használó villanyszerelővel, autószervizzel vagy SEO tanácsadóval.

Szerencsére egyre több hazai kisvállalkozó gondolja úgy, hogy érdemes rendezni és átláthatóvá tenni a céges ügyvitelt. Egyrészt, mert érezhetően egyre nehezebben tudják kezelni a megnövekedett ügyfélkörrel járó adminisztrációt, másrészt mert rájöttek arra, hogy az ügyviteli folyamatok egyszerűen automatizálhatók. Az ügyviteli rendszerek előnye továbbá, hogy átláthatóvá teszik a céges adminisztrációt, hiteles kimutatásokkal tudnak szolgálni a profittal, készlettel, projektekkel kapcsolatban. Az Innonest egy olyan speciális ügyviteli rendszer, ami kifejezetten a kisvállalkozásokat célozza meg szolgáltatásaival. A rendszerben az online árajánlat kiadásától a számlázásig könnyen eljut az ügyfél, de az általános ügyviteli szolgáltatás (árajánlat kiadás, megrendelőlap, munkalap, szállítólevél, teljesítésigazolás, és számlázás) mellett a különböző tevékenységekre külön megoldást is tud nyújtani, a járműszerelőktől a generálkivitelezőkig.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.