A djuice bejelentette, hogy április 30-ig meghosszabbítja androidos ADDODA alkalmazásának bemutatására kiírt kreatív videopályázatát. Az Android Marketen, azaz a Google Play-en ingyenesen elérhető ADDODA nem a megszokott, játékos módon szólítja meg az ifjúságot, annál lényegesen komolyabb szereplőként tekint a fiatalokra: az ADDODA tárgyi adományozást, véradást és az egy százalék adófelajánlást segítő mobilalkalmazás. A mobilalkalmazás a telefon GPS koordinátái szerint megmutatja a legközelebbi adomány-átvevő pontokat és véradó helyszíneket, illetve azok részletes nyitva tartásáról és elérhetőségéről is információt ad. Az ADDODA funkciónak kreatív bemutatására március végén videopályázatot hirdettek, amelynek eredeti, április 15-i beküldési határidejét most április 30-ig meghosszabbítja a djuice.
És még ez is...
-
2013. július 22.
Schindler listája az eBay-en
-
2012. április 2.
Tim Cook már népszerűbb, mint Steve Jobs volt
-
2012. június 4.
Az Egyesült Királyságban a UNIT4 a király
-
2012. április 23.
Az Anonymous megtámadta Jobbik weboldalát
-
2013. március 20.
Hírességek uszítanak az Apple ellen
-
2012. március 20.
Kínai írók perelnék az Apple-t