Az e-kereskedelem hajtja majd a csomagküldő piacot

e-kereskedelemA logisztikai piac további jelentős bővülésére számít a magyar piacon is jelen lévő UPS, elsősorban az internetes vásárlás fellendülése miatt. Iulia Nartea, a UPS kiscsomag és teheráru üzletága idén kinevezett magyarországi vezetője az MTI-nek adott interjújában azt mondta, már évekkel ezelőtt megkezdték a kapacitásbővítést azért, hogy kiszolgálják az internetes kereskedelem növekvő igényeit. Ennek részeként bővítették 200 millió dollárból az amerikai cég kölni, európai bázisát, ahol 190 ezerre növelték óránkénti szortírozó kapacitásukat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Csórók vagyunk: sajnálunk 500 forintnál többet kiadni egy appért

hét aug 11 , 2014
A fizetős alkalmazások igénybevétele egyáltalán nem jellemző a hazai felhasználókra, kevesebb mint minden ötödik (17 százalék) kisképernyőn netező adott már ki pénzt alkalmazásért, az elmúlt negyedévben pedig mindössze kilenc százalékuk — derül ki az NRC nemrégiben közreadott kutatásából. Egy másik beszédes adat lehet a fizetős applikációk „szegényes” piacával kapcsolatban az […]
forint