A djuice bejelentette, hogy április 30-ig meghosszabbítja androidos ADDODA alkalmazásának bemutatására kiírt kreatív videopályázatát. Az Android Marketen, azaz a Google Play-en ingyenesen elérhető ADDODA nem a megszokott, játékos módon szólítja meg az ifjúságot, annál lényegesen komolyabb szereplőként tekint a fiatalokra: az ADDODA tárgyi adományozást, véradást és az egy százalék adófelajánlást segítő mobilalkalmazás. A mobilalkalmazás a telefon GPS koordinátái szerint megmutatja a legközelebbi adomány-átvevő pontokat és véradó helyszíneket, illetve azok részletes nyitva tartásáról és elérhetőségéről is információt ad. Az ADDODA funkciónak kreatív bemutatására március végén videopályázatot hirdettek, amelynek eredeti, április 15-i beküldési határidejét most április 30-ig meghosszabbítja a djuice.
És még ez is...
-
2012. december 24.
Pár nap és lezárul a húszmilliós fotóverseny
-
2012. április 4.
Bukni is lehet az informatikai hálózatok építésével
-
2013. február 4.
Aranyat nyert a Vodafone Cannes-ban
-
2012. március 8.
A férfiakat több stressz éri a neten
-
2012. március 5.
Britannia: már tudják, káros a butaság
-
2012. június 15.
Végre tudjuk, mit kell szolgálnia az innovációnak