- A Cisco 2015 Éves Biztonsági Jelentése szerint tavalyi 250 százalékkal nőtt a reklámnak álcázott online kártevők (malvertising) alkalmazása. A jelentés arra is rámutat, hogy az összes vizsgált nagyvállalati hálózaton találtak kártevőket tartalmazó weboldalakra irányuló forgalmat.
- Egy amerikai kutatás szerint a szülők mindössze 13 százaléka veszi a fáradtságot arra, hogy a hét minden napján meséljen a gyerekének.
- Az it-szektorban dolgozó nők számában az utóbbi évekhez képest ugyan növekedés figyelhető meg, de arányuk még mindig nem éri el a 15 százalékot.
- Az AdSense a világ legnagyobb online hirdetési hálózata, az első százezer legnépszerűbb internetes oldal 12 százaléka jelenít meg hirdetéseket a platformon keresztül.
- A Microsoft közleménye szerint 2019-re már 250 milliárd dolláros üzlet lesz a dolgok internete, de már az idén is meghaladja az 50 milliárd dollárt az iparág bevétele.
- A mobilos videó- és tévénézés egyre népszerűbb a magyarok körében: a Telenor idén januári felmérése szerint a felhasználók 41 százaléka szokott videókat nézni okostelefonján. A kikapcsolódás e formájára a férfiak egyelőre valamivel nyitottabbak, mint a nők: 49 százalékuk válaszolta, hogy telefonját szokta videók nézésére használni, szemben a nők 26 százalékos arányával.
- Egy néhány hetes felmérésből az derült ki, hogy a felhasználók 93 százaléka biztonságosnak tartja az Ubert, 66 százalék pedig alkoholfogyasztás után, hazajutáshoz veszi igénybe a szolgáltatást.
- A megkérdezettek csupán 28 százaléka választ minden fiókjához más és más jelszót, míg öt százalékuk használ külön erre a célra készült jelszótárolási programot. A válaszadók 18 százaléka egy füzetbe írja a jelszavait, kilenc százalékuk egy, az eszközön tárolt fájlba, míg hat százalékuk a számítógépe közelébe ragasztja fel. A felhasználók 18 százaléka pedig nyugodtan megosztja a személyes fiókjaihoz tartozó jelszavakat családjával vagy barátaival — áll a Kaspersky elemzésében.
csü máj 28 , 2015
Az okostelefon-tulajdonosok által használt márkákat illetően jelentős változások fedezhetők fel az elmúlt években. Jelenleg a Samsung tetemes előnnyel áll az első helyen, az okostelefon tulajdonosok harminchat százaléka büszkélkedhet ilyen készülékkel. A Sony részesedése már csak mintegy fele ennek (tizenhét százalék), az eltűnőfélben lévő Nokia a harmadik helyen tizenegy százalékot tudhat […]