Az Ericsson ConsumerLab éves TV és Média jelentésének legújabb kiadásából az derül ki, hogy a valós idejű, streaming videoátvitel már majdnem egy szinten áll a hagyományos tévénézéssel: a fogyasztók 75 százaléka néz streamelt tartalmat, míg hét százalékuk néz műsorrend szerinti adást hetente többször. Az immár ötödik éve kiadott jelentés azt is megállapította, hogy majdnem minden ötödik néző (19 százalék) kész fizetni azért, hogy bármilyen eszközön elérhesse kedvenc tartalmait. Ez 25 százalékos növekedést jelent mindössze két év alatt. Míg a fogyasztók 41 százaléka szeretné, ha bárhol megtekinthetné kedvenc műsorát, ennek két fő akadálya volt: az adatforgalom költsége és magának a tartalomnak a költsége. A kutatás arra is rávilágított, hogy sokan nem hajlandóak minőségi kompromisszumra: 43 százalék mondta, hogy a rendkívül nagy felbontás (UHD) fontos számára.
És még ez is...
-
2012. december 3.
Filantróppá lett a NetPanel.hu
-
2014. május 5.
Wifi-vel csábítják a fiatalokat
-
2014. november 12.
Pont került a frekvenciabizniszre
-
2015. június 23.
Így változik a közműadó
-
2021. október 23.
Ötszázmillióan nem tévedhetnek
-
2019. szeptember 6.
Megérkeztek az első kedvezmények a Vodafone és a UPC közös ügyfeleinek