Kihalóban a tévézés

ericsson-tvAz Ericsson ConsumerLab éves TV és Média jelentésének legújabb kiadásából az derül ki, hogy a valós idejű, streaming videoátvitel már majdnem egy szinten áll a hagyományos tévénézéssel: a fogyasztók 75 százaléka néz streamelt tartalmat, míg hét százalékuk néz műsorrend szerinti adást hetente többször. Az immár ötödik éve kiadott jelentés azt is megállapította, hogy majdnem minden ötödik néző (19 százalék) kész fizetni azért, hogy bármilyen eszközön elérhesse kedvenc tartalmait. Ez 25 százalékos növekedést jelent mindössze két év alatt. Míg a fogyasztók 41 százaléka szeretné, ha bárhol megtekinthetné kedvenc műsorát, ennek két fő akadálya volt: az adatforgalom költsége és magának a tartalomnak a költsége. A kutatás arra is rávilágított, hogy sokan nem hajlandóak minőségi kompromisszumra: 43 százalék mondta, hogy a rendkívül nagy felbontás (UHD) fontos számára.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

ZyXEL: itt a legegyszerűbb router

hét szept 15 , 2014
A tajvani ZyXEL bemutatta új, NBG-418Nv2 nevű duális antennával felszerelt, teljesítmény-hatékony routerét, amelyet elsősorban az otthoni felhasználóknak ajánl. A 300 megabites wifivel rendelkező modell felhasználóbarát, a telepítés során használt „egy-klikk” funkció kizárja hogy a beállítást elrontsa a felkészületlen felhasználó. A router egyszerű és hatékony csatlakozást biztosít a felhasználók számára, a […]
router

És még ez is...

Friss, ropogós