A Media Hungary 2015 egyik slágertémája, a női célcsoportokat és a nők szerepét körüljáró szekció volt. Az eNET itt ismertetett kutatásából az derült ki, hogy a magyar nők netezés közben leginkább információt keresnek, böngésznek, e-maileznek és Facebookoznak, illetve előszeretettel vásárolnak is, hiszen 2,2 millió nő próbálta már ki az online vásárlást, közel félmillióan pedig okostelefonjukról is shoppingoltak már. A netes vásárlás során abszolút működnek a sztreotípiák, hiszen míg a férfiak kütyüket és ajándékot, addig a nők ruhát és könyvet vásárolnak leggyakrabban online. Fizetés terén viszont a nők kevésbé innovatívak, mert kevésbé preferálják az online bankkártyás fizetést, mint a férfiak. A kutatatásból az is kiderült, hogy a vasárnapi zárvatartás hatására olyan nők is a netes vásárlás felé fordulnak, akik eddig vonakodtak online fogyasztóvá válni.
És még ez is...
-
2012. május 18.
Flirtic.com – Raid over Moscow
-
2014. október 17.
Invitel: intenzív fejlesztés után fokozza a tempót
-
2013. május 8.
ZyXEL: hálózatbővítés licensszel
-
2019. október 23.
Az 5G újabb hasznos megoldásokat eredményezhet
-
2021. május 15.
Solymár szerint eljő a gigabites társadalom