Kiderült mit csinál a nők többsége a mobiljával

mobil-shoppingxA  Media Hungary 2015 egyik slágertémája, a női célcsoportokat és a nők szerepét körüljáró szekció volt. Az eNET itt ismertetett kutatásából az derült ki, hogy a magyar nők netezés közben leginkább információt keresnek, böngésznek, e-maileznek és Facebookoznak, illetve előszeretettel vásárolnak is, hiszen 2,2 millió nő próbálta már ki az online vásárlást, közel félmillióan pedig okostelefonjukról is shoppingoltak már. A netes vásárlás során abszolút működnek a sztreotípiák, hiszen míg a férfiak kütyüket és ajándékot, addig a nők ruhát és könyvet vásárolnak leggyakrabban online. Fizetés terén viszont a nők kevésbé innovatívak, mert kevésbé preferálják az online bankkártyás fizetést, mint a férfiak. A kutatatásból az is kiderült, hogy a vasárnapi zárvatartás hatására olyan nők is a netes vásárlás felé fordulnak, akik eddig vonakodtak online fogyasztóvá válni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Érdekes személyi változások a Synergonnál

csü máj 21 , 2015
ShareTweetPinShareA Synergon Informatika Nyrt. igazgatótanácsa megszűnteti a társaságnál a vezérigazgatói munkakört 2015. május 31.-vel. A tagok közül az igazgatótanács elnökének Steinbinder Romulust választotta meg, Dobos Attilát pedig 2015. június elsejétől határozatlan időre a Synergon Infosource Kft. és a Synergon Outsource Kft. önálló aláírási joggal rendelkező ügyvezetőjévé nevezte ki. ShareTweetPinShare

És még ez is...