Kiderült mit csinál a nők többsége a mobiljával

mobil-shoppingxA  Media Hungary 2015 egyik slágertémája, a női célcsoportokat és a nők szerepét körüljáró szekció volt. Az eNET itt ismertetett kutatásából az derült ki, hogy a magyar nők netezés közben leginkább információt keresnek, böngésznek, e-maileznek és Facebookoznak, illetve előszeretettel vásárolnak is, hiszen 2,2 millió nő próbálta már ki az online vásárlást, közel félmillióan pedig okostelefonjukról is shoppingoltak már. A netes vásárlás során abszolút működnek a sztreotípiák, hiszen míg a férfiak kütyüket és ajándékot, addig a nők ruhát és könyvet vásárolnak leggyakrabban online. Fizetés terén viszont a nők kevésbé innovatívak, mert kevésbé preferálják az online bankkártyás fizetést, mint a férfiak. A kutatatásból az is kiderült, hogy a vasárnapi zárvatartás hatására olyan nők is a netes vásárlás felé fordulnak, akik eddig vonakodtak online fogyasztóvá válni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.