Az Invitel az üzleti és lakossági ügyféligényeket szem előtt tartva folytatja 2012-ben indított nagyszabású, mintegy 4,5 milliárd forint volumenű fejlesztési programjának megvalósítását. A fejlesztés célja, hogy minél több előfizetője számára nyújtson minőségi szolgáltatásokat a legmodernebb optikai- és mikrohullámú (üzleti célú) technológia segítségével. A program megvalósítása a következő időszakban újabb intenzív szakaszba lép: év végéig 18 városban, további háztartások tízezrei számára válnak elérhetővé a társaság minőségi szolgáltatásai. Ezzel a fejlesztéssel együtt az Invitel kevesebb mint három év alatt három és félszeresére (több mint 410 ezerre) növeli a nagy sávszélességű kapcsolattal elért körzetek lefedettségét.
A korábban már korszerűsített 323 ezer háztartás mellett az idén újabb, mintegy 25 ezer háztartás számára tette elérhetővé a szélessávú technológiát. A vállalat az év végéig további városokban (Esztergom, Vác, Szeged, Gyula, Szigethalom, Tököl, Szigetszentmiklós, Dunaharaszti, Dunakeszi, valamint Püspökladány, Nádudvar, Báránd, Kaba, Kisújszállás, Balmazújváros, Kozármisleny, Fehérgyarmat és Heves településeken), több mint 63 ezer újabb ügyfél számára teszi elérhetővé magasabb minőségű szolgáltatásait. A legújabb technológiát képviselő optikai hálózatoknak (FTTx, Docsis 3.0) köszönhetően a nagy sávszélességű technológiával lefedett háztartások száma még az idén meghaladja a 410 ezret.
Köszönöm szépen hogy megkérdezték az Invitel.
Én is megtettem párszor de több hónap után sem jött válasz tőlük.
Mindenesetre még egyszer nagyon köszönöm az infót.
Kedves Imre!
Megjött az Invitel válasza, alább szó szerint olvashatja.
Hosszú távú hálózatkorszerűsítési programunk keretében a tavalyi év végén szolgáltatási területünk újabb városaiban – Szigethalom több körzetében is – a korábbi rézhálózatot részben vagy egészében optikai hálózatra cseréltük és számos háztartás számára tettük elérhetővé az optikai alapú, szélessávú technológiát.
2015-ben Szigethalmon is tovább folytatjuk a hálózatfejlesztéseket és terveink szerint az év harmadik negyedévének végére már a háztartások döntő része igénybe veheti a modern technológia kínálta magasabb minőségű szolgáltatásainkat.
A fejlesztések egy-egy településen általában nem egyszerre, hanem lépésről-lépésre történnek. A területek kiválasztásával kapcsolatban széleskörű információk alapján hozzuk meg a végleges döntést, melynek megalapozásához természetesen figyelemmel kísérjük ügyfeleink igényeit, véleményét, visszajelzéseit, és rendszeresen végzünk felméréseket elégedettségükkel, illetve potenciális előfizetőink elvárásaival kapcsolatban is.
A fejlesztések kapcsán érintett ügyfeleinket postaládájukban elhelyezett szórólapokon és telefonos megkeresések során tájékoztatjuk az elérhetővé váló és igénybe vehető új, korszerűbb szolgáltatásokról. Ügyfeleink ezenkívül információs pontjainkon, honlapunkon és telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül is érdeklődhetnek arról, hogy lakcímükön elérhetőek-e már a korszerű technológia nyújtotta új szolgáltatások.
Kedves István!
Meg fogjuk kérdezni az Invitelt, hogy hogyan állnak Szigethalommal.
Elég érdekes mert én Szigethalmon lakok meglévő Invitel Internet szolgáltatással és még mindíg csak a maximális 15mbps sebességű szolgáltatást biztosítanak.