Aki nem azt kapta amit vásárolt, rossz minőségű áruval csapták be, megtévesztő szolgáltatással találkozott, csalódott egy termékben vagy szolgáltatásban, már online is felteheti kérdéseit, elmondhatja esetét fogyasztóvédőknek, akik vállalják hogy rövid időn belül megoldást keresnek a problémára, választ adnak a felmerülő kérdésekre, díjmentesen. A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) azt a célt tűzte ki, hogy fogyasztóvédelmi másodpilótája legyen a fogyasztóknak és vállalkozásoknak. A feladatuk, hogy segítsék a tudatos fogyasztóvá és tisztességes vállalkozássá válást. Az online tanácsadás célja is ez, a fogyasztók tájékozottságának, versenyjogi ismereteinek és tudatosságának növelése, így a versenykultúra és a minél tudatosabb vásárlói döntéshozatal támogatása. Az egyesület 24 órán belül szakszerű választ és tanácsot ígér a fogyasztói vagy vállalkozói kérdésekre: segítenek érvényesíteni a fogyasztók jogait, segítenek a panaszlevelek megfogalmazásában, beadványok elkészítésében.
És még ez is...
-
2015. október 13.
Még öt évig együtt: a Kaspersky és a Ferrari
-
2014. október 17.
3D nyomtató bolt nyílt Budapesten
-
2014. március 6.
Accenture — evopro: valósággá válik a terv
-
2013. április 11.
Az SAP kedveli az Enterprise Grouppot
-
2018. május 17.
A Wowster 10-20 ezer előfizetővel elégedett lenne
-
2014. február 6.
Március végéig akciózik a ZyXEL