Kérdezd a fogyasztóvédelemiseket online

emailxAki nem azt kapta amit vásárolt, rossz minőségű áruval csapták be, megtévesztő szolgáltatással találkozott, csalódott egy termékben vagy szolgáltatásban, már online is felteheti kérdéseit, elmondhatja esetét fogyasztóvédőknek, akik vállalják hogy rövid időn belül megoldást keresnek a problémára, választ adnak a felmerülő kérdésekre, díjmentesen. A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) azt a célt tűzte ki, hogy fogyasztóvédelmi másodpilótája legyen a fogyasztóknak és vállalkozásoknak. A feladatuk, hogy segítsék a tudatos fogyasztóvá és tisztességes vállalkozássá válást. Az online tanácsadás célja is ez, a fogyasztók tájékozottságának, versenyjogi ismereteinek és tudatosságának növelése, így a versenykultúra és a minél tudatosabb vásárlói döntéshozatal támogatása. Az egyesület 24 órán belül szakszerű választ és tanácsot ígér a fogyasztói vagy vállalkozói kérdésekre: segítenek érvényesíteni a fogyasztók jogait, segítenek a panaszlevelek megfogalmazásában, beadványok elkészítésében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Top 100: érdekesen alakult az elmúlt tíz év

ked jún 2 , 2015
A BrandZ Top 100 tanulmány idén épp tizedszer készült el. Elemezve a márkák tízéves pályafutását a rangsorban, kiderül, hogy az európai márkák helyzete stagnál, míg a kínai márkák erősödnek az amerikai márkák pedig visszatértek korábbi pozíciójukba. A kínai márkák száma 2006 óta 1-ről 14-re emelkedett a listán, 1004 százalékos márkaérték […]
Top 100