A Wowster 10-20 ezer előfizetővel elégedett lenne

A napokban adtuk hírül, hogy új, magyar streaming szolgáltató indul. Ennek kapcsán megkerestük a tulajdonosokat -Kálomista Gábort, Helmeczy Dorottyát és Csupó Gábort-, és arról kérdeztük, hogy milyen tervekkel indították el a vállalkozásukat.

– Milyen előfizetői számra számítanak rövid és hosszú távon?
– Az egész projekt előkészítése és elindítása során ez okozta a legtöbb fejtörést számunkra. Az oldal indításának ötlete egy általunk érzékelt piaci hiányból fakadt, illetve abból a helyzetből, hogy a magyar filmek nem mindig kapnak a moziktól elég kifutási időt arra, hogy minél többen meg tudják nézni, mivel ha az elején alacsony a nézőszám, akkor rögtön leveszik a műsorról. A DVD kiadás pedig sokszor egyáltalán nem éri meg a forgalmazóknak, ezért adta magát az on-demand ötlete. Úgy gondoljuk, hogy az előfizetői számot az növeli majd idővel, ha minél több friss tartalom kerül az oldalra. Kezdetben úgy gondoljuk, hogy néhány ezres stabil előfizetői bázissal már elégedettek lehetünk, a későbbiekben pedig szeretnék egy tíz-húszezres biztos előfizetői bázist.

– Milyen pénzügyi forgalomra számítanak rövid távon, illetve hosszú távon?
– A cég első hivatalos pénzügyi jelentéseit jövő májusban lehet majd elérni, így amint lesz ezzel kapcsolatban bármilyen adatunk, az nyilvánosan elérhető lesz.

– Terveznek-e reklámkampányt a szolgáltatás megismertetése érdekében?
– A reklámkampányunk a tegnap kiadott sajtóanyaggal elindult, a közösségi felületeken is aktívan jelen vagyunk, mind hirdetésekkel, mind tartalmakkal. Ezen felül több reklámspotot készítettünk, amit hamarosan láthatnak majd az érdeklődök is. Ezen kívül különböző oldalakon banner hirdetésekkel, ajánlókkal és pr-cikkekkel is készülünk, hogy a felhasználók minél előbb megismerhessék a felületet. Az indulásig pedig hirdettünk egy játékot, amelyben a hírlevélre feliratkozók között kisorsolunk egy ingyenes próbahónapot május 25-én.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.