Jó munkához idő kell: a Telenornak viszont két hónap is elég volt a weboldalának megújításához

Megújult a Telenor weboldala, amelynek fejlesztését két hónapos kutatómunka és tervezés előzött meg. A megújulás célja, hogy a látogatók a lehető legkényelmesebben érjék el a számukra érdekes tartalmakat, funkciókat, és még hatékonyabbá váljon az online ügyintézés. A telenor.hu megújulása az első lépése a Telenor és a VIRGO Csoport együttműködésének, amely 2017 szeptemberétől látja el a Telenor Magyarország online tervezési és fejlesztési feladatait, illetve a digitális felületek grafikai megújítását. A hosszabb megújítási folyamat célja, hogy a Telenor digitális felületeit még inkább ügyfélközpontúvá, gyorsabbá és flexibilisebbé tegyék, alkalmazkodva a folyamatosan változó felhasználói igényekhez.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Medgyessy a UPC-hgez igazolt

csü ápr 12 , 2018
Medgyessy Gergely (a volt miniszterelnök, Medgyessy Péter fia) a UPC Magyarország új vállalati kommunikációs menedzsere. Medgyessy a pr-csapat vezetőjeként csatlakozott a UPC Magyarország vállalati kapcsolatok területéhez, fő feladata a sajtóval történő kapcsolattartás, a vállalat társadalmi felelősségvállalási tevékenységének, illetve szolgáltatásainak pt-kommunikációs támogatása lesz. Feladata továbbá a belső kommunikáció is.

Friss, ropogós