Invitel kutatás: változnak a sorozatnézési szokások

walking-deadAz Invitel közelmúltban végzett Nagy Sorozatrajongó kutatása szerint a tévészolgáltatóknak rendkívül fontos, hogy a nemzetközi trendek mellett a hazai igényeket is jól ismerjék. Így nem szabad figyelmen kívül hagyniuk azt a jelenséget sem, hogy új típusú médiafogyasztási szokások vannak kialakulóban, amelyeket nagy részben az internet fejlődése generál. Azaz a felhasználók egyre nagyobb sávszélességre vágynak, és egyre többen szeretnék saját maguk meghatározni, mikor, mit és hogyan néznek. Az Invitel kutatása is arra világított rá, hogy a megkérdezettek 24 százaléka már televízión és interneten keresztül egyaránt fogyaszt sorozatokat.

Illetve arra is fény derült, hogy noha még mindig a lineáris, vagyis a klasszikus televíziózás a jellemző, igen sokan, a válaszadók 37 százaléka, választja már az időeltolásos tévézést, kihasználva az IPTV interaktív funkcióit is. Az időeltolásos tévézést kedvelők 25 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a filmsorozatok 70-100 százalékát nézi felvételről. Az Invitelt mindezen kutatási eredmények is megerősítik abban, hogy továbbra is nagy hangsúlyt fektessen az interaktív, digitális televíziózást lehetővé tevő hálózatfejlesztésekre annak érdekében, hogy minél többen élvezhessék annak előnyeit.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Ezzel vége a térerő keresgélésének

sze ápr 6 , 2016
ShareTweetPinShareA tajvani ZyXEL piacra dobta az üzleti felhasználók részére tervezett új, 802.11ac duális hozzáférési pontját (AP). Az intelligens wifi lefedettséget biztosító hozzáférési pont okos antennájával a felhasználók igényeire szabva dinamikusan osztja el a jelet a hálózati eszközök között. Az okos antennával felszerelt AP a 802.11g/n hálózatról könnyedén állítja át a […]
wifi

És még ez is...