Intelligens ügyfélszolgálat jár az okostelefonhoz

 

Lezárult a Monspeech projekt, amelynek eredményeképpen a jövő ügyfélkiszolgálását idéző megoldás hozott létre a Montana vezetésével az MTA Nyelvtudományi Intézet, a BME Távközlési és Médiainformatikai Tanszék, THINKTech Kutatási Központ, az AITIA International Informatikai Zrt. és a Vodafone. A projekt összköltsége 336 millió forint volt, amelyből a vissza nem térítendő támogatás aránya 65 százalék, vagyis 218,4 millió forint, így a Montana önrésze 117,6 millió forintot tett ki. Az “Intelligens ügyfélszolgálat” rendszer a magyar nyelvű folyamatos beszéd felismerésre, automatikus írott szöveggé alakítására és az ebben való tartalom alapú, szemantikus keresésre épül.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Fujitsu Thaiföldön segít

pén jún 8 , 2012
  A Fujitsu bejelentette, hogy infokommunikációs technológiája bevetésével segít megoldani a thaiföldi Map Ta Phut ipari terület környezetvédelmi problémáit. A projekt részeként Fujitsu környezetfigyelő rendszert épít ki, amely a különféle környezetszennyező anyagok (illékony szerves vegyületek, mérgező gázok és ózon) mennyiségével kapcsolatban gyűjti, figyeli és elemzi az adatokat a Map Ta […]

Friss, ropogós