A Cisco nemrégiben megjelent tanulmánya szerint a modern technológia iránt fogékony vásárlók egyre nagyobb része a boltok által kínált online szolgáltatások alapján tervezi meg vásárlásait. A többség (60 százalék) eleve azokat az üzleteket részesíti előnyben, amelyek rendelkeznek saját okostelefon-alkalmazással, illetve más, a boltban elérhető online szolgáltatásokat is kínálnak. E vásárlói réteg körében az ingyenes wifi elérhetőség, az éppen nem kapható termékek online megrendelésének lehetősége, illetve a digitális kuponok által elérhető kedvezmények erősen meghatározzák választásaikat. A válaszadók több mint 95 százaléka nyilatkozott úgy, hogy szívesen használja fel az okostelefonjára érkező kedvezményes vásárlási ajánlatokat, kuponokat és rendszeresen rákeres telefonján az ár összehasonlításokat kínáló applikációkra. A kutatás ugyanakkor rámutat, hogy az üzletek jelentős része egyelőre a lehetőségekhez képest alacsony hatékonysággal tud kapcsolatot teremteni a fiatal technológiai-tudatos vásárlókkal. Ez felveti annak szükségességét, hogy a kereskedő akkor hívja fel okostelefonos alkalmazására, weboldalára, közösségi elérhetőségeire a fogékony vásárlók figyelmét, amikor azok a boltban tartózkodnak — írja a szó szerint az amerikai gyártó közleménye.
És még ez is...
-
2013. november 28.
Szálláskuponozás: 4 milliárd forintos a piac
-
2022. január 30.
Újabb fiaskó: a 4iG mégsem veszi meg a TeleGroupot
-
2015. június 5.
Nem volt jó az első negyedév
-
2013. november 19.
Atyaég: már hetven CCIE Magyarországon
-
2016. április 22.
A Samsung Electronics lett 2016 kreatív hirdetője
-
2014. július 11.
Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését