Hoppá! Akkor érdemes a vevővel beszélni, ha a boltban van

A Cisco nemrégiben megjelent tanulmánya szerint a modern technológia iránt fogékony vásárlók egyre nagyobb része a boltok által kínált online szolgáltatások alapján tervezi meg vásárlásait. A többség (60 százalék) eleve azokat az üzleteket részesíti előnyben, amelyek rendelkeznek saját okostelefon-alkalmazással, illetve más, a boltban elérhető online szolgáltatásokat is kínálnak. E vásárlói réteg körében az ingyenes wifi elérhetőség, az éppen nem kapható termékek online megrendelésének lehetősége, illetve a digitális kuponok által elérhető kedvezmények erősen meghatározzák választásaikat. A válaszadók több mint 95 százaléka nyilatkozott úgy, hogy szívesen használja fel az okostelefonjára érkező kedvezményes vásárlási ajánlatokat, kuponokat és rendszeresen rákeres telefonján az ár összehasonlításokat kínáló applikációkra. A kutatás ugyanakkor rámutat, hogy az üzletek jelentős része egyelőre a lehetőségekhez képest alacsony hatékonysággal tud kapcsolatot teremteni a fiatal technológiai-tudatos vásárlókkal. Ez felveti annak szükségességét, hogy a kereskedő akkor hívja fel okostelefonos alkalmazására, weboldalára, közösségi elérhetőségeire a fogékony vásárlók figyelmét, amikor azok a boltban tartózkodnak — írja a szó szerint az amerikai gyártó közleménye.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Móka, kacagás az élet a Toshiba Encore tablettel

csü dec 19 , 2013
ShareTweetPinShareA Toshiba Europe GmbH legújabb táblagépe, a Toshiba Encore kapható már Magyarországon is. A Windows 8.1 operációs rendszerre optimalizált táblagép, mindazok számára ideális választás, akik egyetlen eszközt szeretnének használni munkájuk során, szórakozásra és tartalommegosztásra is — állítja a gyártó. A tabletet úgy tervezték, hogy álló helyzetben, egy kézzel tartva is […]

És még ez is...