Haladjon a korral, azonosítson Nuance hangazonosítóval!

 

Magyarországon elsőként a Magyar Telekom vezeti be a hangazonosítást, amely nemcsak kényelmes, de minden eddigi megoldásnál biztonságosabb ügyfél azonosítást tesz lehetővé — állítja a távközlési társaság. A hangazonosítási módszer a negyven jellemzővel bíró ujjlenyomatnál is hatékonyabb, hiszen a hang közel száz ismérve alapján képes egyértelműen azonosítani a hívó felet. A technológia civil életben való alkalmazása még újdonságnak számít, ám a pozitív tapasztalatoknak köszönhetően a Nuance (az a cég, amelyek felvásárolta a korai magyar informatika büszeségét, a Recognitát) társaság fejlesztése gyorsan terjed. Jelenleg összesen húszmillió ügyfél használja nagy megelégedéssel a rendszert – mármint a Magyar Telekom közleménye szerint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.