A Mol Nyrt. már akkor is elégedett lesz a sajátmárkás mobil üzletágával a következő egy évben, ha a forgalom fedezi a mintegy százmillió forintra tervezett marketingkommunikációs ráfordításokat. Horváth Dori Jenő, a társaság magyarországi kiskereskedelmi forgalmáért felelős igazgatója elmondta, a mobilüzletág illeszkedik a Mol stratégiájába, mivel igyekeznek minél több olyan szolgáltatást nyújtani, ami hozzájuk köti a vásárlókat. Úgy vélte, a mobilüzletágnak van jövője, mivel a magyar felhasználók 60 százaléka még mindig előre feltöltött (pre paid) kártyával telefonál. Az igazgató elmondta, az üzletág indítása nem igényelt nagyobb fejlesztést, igaz, a Mol jelentős összeget költött arra, hogy előre kifizette a telefonokat és a kártyákat. Horváth Dori szerint fél év elég lesz ahhoz, hogy megtapasztalják, merre halad a mobilüzletág, ám ahhoz, hogy eldőljön, sikeres lesz-e a Mol mobile, legalább egy év kell. Kifejtette, csak akkor terjesztik ki a mobilszolgáltatást más országokra, ha a Mol magyarországi hálózatában beváltja a hozzá fűzött reményeket.
És még ez is...
-
2013. november 2.
Telenor: felemás eredmények
-
2014. március 10.
Ismét itt egy selfie pályázat
-
2012. március 24.
Februárban is hasított a mobilinternet
-
2022. szeptember 13.
Elkelt a Szallas Group
-
2018. július 16.
Varga Mihály az Amazonnál tárgyalt
-
2016. augusztus 29.
A Praktiker e-kereskedelmben erősit