Egy év alatt dől el a Mol mobilüzletágának sorsa

A Mol Nyrt. már akkor is elégedett lesz a sajátmárkás mobil üzletágával a következő egy évben, ha a forgalom fedezi a mintegy százmillió forintra tervezett marketingkommunikációs ráfordításokat. Horváth Dori Jenő, a társaság magyarországi kiskereskedelmi forgalmáért felelős igazgatója elmondta, a mobilüzletág illeszkedik a Mol stratégiájába, mivel igyekeznek minél több olyan szolgáltatást nyújtani, ami hozzájuk köti a vásárlókat. Úgy vélte, a mobilüzletágnak van jövője, mivel a magyar felhasználók 60 százaléka még mindig előre feltöltött (pre paid) kártyával telefonál. Az igazgató elmondta, az üzletág indítása nem igényelt nagyobb fejlesztést, igaz, a Mol jelentős összeget költött arra, hogy előre kifizette a telefonokat és a kártyákat. Horváth Dori szerint fél év elég lesz ahhoz, hogy megtapasztalják, merre halad a mobilüzletág, ám ahhoz, hogy eldőljön, sikeres lesz-e a Mol mobile, legalább egy év kell. Kifejtette, csak akkor terjesztik ki a mobilszolgáltatást más országokra, ha a Mol magyarországi hálózatában beváltja a hozzá fűzött reményeket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Huawei az élre tör

csü okt 31 , 2013
A Strategy Analytics legfrissebb elemzése szerint az okostelefon gyártók között a harmadik helyre lépett fel a Huawei, miután a harmadik negyedévben 12,7 millió darab smartphone-t adott el. A lista élén a Samsung és az Apple áll, előbbi 85-89 millió darabos értékesítéssel, utóbbi 33,8 millió készülék eladásával. A Huawei egy évvel […]