Az Epsonnak bejött a részvétel a drupán

Epson-drupaJelentősen nőtt a japán gyártó nyomtatóira leadott megrendelések száma a drupa kiállítás után a kiállítási stand nagy látogatottságának köszönhetően. „Rendkívül látványos installációval találkozhattak a látogatók” – nyilatkozta Duncan Ferguson, az Epson Europe Professional Printing & Robotics üzletágának ügyvezető igazgatója. Az új SureColor SC-S kültéri oldószeres nyomtató termékcsalád iránti tömeges érdeklődés miatt például az Epson növelte professzionális nyomtatóinak gyártási kapacitását, hogy lépést tudjon tartani a kereslet rohamával. A gyártó közleménye szerint az új, 44” méretű, széles formátumú SureColor SC-P10000 készüléke is népszerű lett , amit az is bizonyít, hogy a kiállítást követően már tíz ilyen berendezést értékesítettek.

A kiállításon nemcsak a SurePress L-6034VW digitális címkenyomtatóra érkeztek Európa-szerte megrendelések, hanem a SurePress L-4033AW gépre is nagy volt a kereslet: többek között az Egyesült Államokba és Egyesült Arab Emirátusokba egyaránt adtak el belőle. Nagy volt az érdeklődés az Epson új ColorWorks C7500 címkenyomtatója és az SC-F2000 direkt textilnyomtatója iránt is, hiszen a gyártó ezekkel az eszközökkel demonstrálta, miként bővíthető a cégek szolgáltatási portfoliója a megfizethető ár és a magas minőségi elvárások mellett — áll a gyártó közleményében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.