A Ricoh azt javasolja az európai vállalatoknak, hogy hatékonyabban integrálják mobil nyomtatási stratégiáikat az általános mobilitási terveikbe. A Ricoh tanácsát a Quocirca1 felméréséra alapozza, amely szerint a vállalatok 60 százaléka véli úgy, hogy alkalmazottainak szükségük lenne rá, hogy mobil eszközökről nyomtathassanak. Ugyanakkor, ezen vállalatok mindössze öt százaléka tette elérhetővé a mobil nyomtatást munkatársai számára, továbbá, csak negyedük vizsgálta aktívan a mobil dolgozók támogatásának lehetőségeit. A Ricoh által szponzorált felmérés eredményei szerint a munkahelyek 2020-ra még virtuálisabbá válnak, legalábbis a megkérdezettek 80 százaléka így gondolja. 48 százalékuk szerint ekkorra a munkavállalók túlnyomó része otthonról fog dolgozni. A kutatás szerint a konzumeráció – amikor a munkára és szórakozásra használt technológiák közötti határ elmosódik – egyre inkább felgyorsul. A válaszadók 70 százaléka szerint a munkavállalók az összes kommunikációjukat és elektronikus munkájukat egyetlen eszközön végzik majd.
Next Post
Munkaholistává tehet az internet
sze márc 7 , 2012
Az internet-penetráció és az okostelefonok számának növekedésével Magyarországon is egyre nehezebb szétválasztani a munkát és a magánéletet. Ez különösen a férfiakra igaz, mivel több mint 90 százalékukat munkaidőn kívül is keresik hivatalos ügyekben a Randstad Workmonitor legfrissebb adatai szerint. A magyar munkavállalók több mint 70 százalékának van internet-hozzáférése a munkahelyén, egyharmaduk […]

És még ez is...
-
2016. április 25.
A Samsung segít megvédeni a felhasználók szemevilágát
-
2015. szeptember 4.
Jön a Huawei G8 okostelefon
-
2015. szeptember 6.
Ákos csomagolhatott elsőnek
-
2021. január 25.
2022-ig nem kapcsolják le a 3G hálózatokat
-
2015. november 25.
Na ugye! Utólag is igazolódott, hogy van igény a Vodafone Familyra
-
2020. június 24.
A HONOR új okostelefont jelentett be