A Praktiker digitális áruháza megy a legjobban

Bár húsz üzletegységgel rendelkezik Magyarországon a Praktiker, a „huszonegyedik”, azaz az online áruház fejlődése a legdinamikusabb. A webshop 2009 tavaszán kezdte meg működését, 2016 májusában teljesen megújult és immár a vállalat bevételeinek több mint 5 százalékát garantálja. 2015-ben a webshop részaránya a teljes forgalomhoz képest 1,6 százalék volt, tavaly ez a szám már 4,1 százalékra emelkedett, idén pedig már több mint öt százalékot tesz ki, miközben a forgalom is dinamikusan nő. 2017 első három negyedéve alapján az online áruház fejlődése töretlen: míg 2015-ben ötvenezer, 2016-ban nyolcvanezer, addig az idei évben már százhúszezer megrendelést rögzítettek a webshopban, és az utolsó negyedév még hátravan. A Praktiker tapasztalatai szerint az offline áruházi vásárlás többszörösét költik a vevők online, az átlagos vásárlói kosár értéke meghaladja a bruttó harmincezer forintot. A Praktiker webshopjában jelenleg több mint harmincezer termék érhető el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.