A Kindle sikeres, az Amazon profitja mégis csökkent

Az Amazon a 2011-es üzleti év negyedik negyedévét nem egészen úgy zárta, ahogy azt a részvényesek elképzelték. A profit ugyanis a Kindle sikere ellenére 58 százalékkal csökkent tavaly év végén. A vállalat ugyan nem hozta nyilvánosságra népszerű e-könyv olvasó részletes értékesítési adatait, de elemzők (és persze a részvényesek is) magasabb eredményeket vártak: szerintük a cég túl sokat költ a működésre, a szervezetfejlesztésre és a terjeszkedésre. Azt azonban kihangsúlyozták, hogy az elmúlt kilenc hétben a Kindle-termékcsalád, benne a cég közelmúltban piacra dobott Fire táblagépe értékesítési mutatói a tavalyi év hasonló időszakához képest 177 százalékkal nőttek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Schneider bevásárolt

sze febr 1 , 2012
A Schneider Electric felvásárolta a Viridity EnergyCenter 2.0 platform felvásárlását. A társaság közleménye szerint a szoftver lehetővé teszi az informatikai eszközök automatikus felismerését és a kapacitások felhasználásának optimalizálását az informatikai eszközök szintjén – jelentsen is ez bármit. „Egy adatközpont hatékony üzemeltetéséhez, valamint élettartamának meghosszabbításához a fizikai infrastruktúrát és az informatikai […]