Közel 400 millió forintos bevétellel zárt tavaly a SentiOne

ForintRekord évet írt 2020-ban a SentiOne, a világ egyik vezető online listening és AI ügyfélszolgálat automatizálási platformja, a tavalyi hetven százalékos növekedésével közel négszázmillió forintnak megfelelő árbevételt ért el globálisan. A Magyarországon 2015 óta jelen lévő nemzetközi cég az elmúlt évben itthon több mint harmadával növelte ügyfélkörét, bevételei pedig 55 százalékkal nőttek. A SentiOne nem csak a kommentek, említések számát, de a hozzájuk kapcsolódó érzelmi töltetet is elemzi, így a brandek átfogó képet kaphatnak arról, mit gondol róluk az internet. A hazai marketingkommunikációs piac is egyre jobban tolódott az online csatornák felé az utóbbi években, ezt 2020-ban a koronavírus megjelenése eddig soha nem látott léptékben erősítette fel. A trendet követve megnövekedett az igény a hatékonyságot növelő eszközök – mint a social listening és az ügyfélszolgálati platformok – felé is, hiszen ma már nehezen képzelhető el egy brand megítélésének mérése online listening nélkül. Ezt támasztják alá a budapesti SentiOne adatai is: a magyar iroda 35 százalékos ügyfélnövekedés mellett a bevételek 55 százalékos emelkedésével zárta a tavalyi évet.

„A koronavírus járvány kezdetén nekünk is át kellett gondolni működésünket. Extra riasztásokat, azonnali értesítéseket állítottunk be partnereknek, azokra az esetekre, hogyha a brandjüket és a pandémiát együtt említik az online térben. 2020-ban a digitális transzformáció több szervezet életében elindult, vagy nem látott mértékben felgyorsult, így több nemzetközi szereplőt tudtunk segíteni a Conversational AI platformunkkal, főleg pénzügyi és telekommunikációs szektorokban”- árulta el Freud Edvin, a Sentione magyarországi vezetője. A SentiOne hazai ügyfelei részére 48 egyedi kutatást készített tavaly, amelyek segítségével a márkák nemcsak az online jelenlétük statisztikáira kapnak rálátást, hanem a fogyasztók szemén keresztül láthatják a márkák, termékek, vagy szolgáltatások erősségeit és gyenge pontjait, és ezzel az adatalapú tudással, kvalitatív elemzéssel könnyebben tudnak a mindennapi munkájuk során stratégiai és marketing döntéseket hozni. A platformot a cégek házon belül is használhatják, egyre inkább jellemző, hogy a SentiOne partnereknél külön munkatárs foglalkozik online adatok elemzésével.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Új marketingvezető az egyesült eMAG -- Extreme Digitalnál

vas ápr 25 , 2021
ShareTweetPinShareA hazai e-kereskedelmi márkák, az eMAG és az Extreme Digital marketing feladatait áprilistól az a Szauter Zsolt koordinálja, aki előtte az IKEÁ-nál bizonyított — írja a digitrendi.hu. A 34 éves marketingszakember a két magyar e-kereskedelmi márkával kapcsolatban a legfontosabb feladatának azt tartja, hogy meg tudják tartani azokat a felhasználókat, akik […]
ZX-81

És még ez is...