A KutatóCentrum Web2.0 Reportjának adatai alapján, ugyan továbbra is a Facebook tudhatja magáénak a legmagasabb ismertséget (99 százalék), de figyelemre méltó a Twitter (87 százalék), a Google+ (87 százalék) és a Viber (80 százalék) széles körű ismertsége is. Bár ez nem minden közösségi oldal esetében jelent aktív használatot is, a Vibernél igen: utóbbi a második leghasználtabb csevegőprogrammá nőtte ki magát a Facebook saját chatprogramja, a Facebook Messenger után. A kutatásból az is kiderült, hogy tízből négy internetező ma már a közösségi oldalak levelezési rendszerét preferálja a hagyományos e-mail fiókokkal szemben.
One thought on “A hagyományos e-mailnek annyi?”
Vélemény, hozzászólás?
És még ez is...
-
2019. szeptember 23.
A hazug, az észlény és az internet
-
2012. július 5.
Megmarketingelték a PayPal honlapját
-
2013. február 28.
Hibrid Gateway mutatott be a D-Link
-
2016. június 7.
EU: szigorítanák a netsemlegességet szavatoló előírásokat
-
2015. július 14.
Korlátozták a rendőröket a neten
-
2023. június 22.
Ericsson: az év végig 1,5 milliárd 5G-előfizető lehet
én levelezek e-mailben is