Tízből kilenc vállalat küzd hálózati problémákkal, pedig a belső használatú és ügyfélalkalmazások fennakadásainak jó része könnyedén megoldható lenne forgalomoptimalizálással – derült ki a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. nemrég kiadott tanulmányából. Legalábbis a társaság közleménye szerint, mert a letöltött tanulmányban erről szó nem esik. Az ingyenesen letölthető elemzésből azt is megtudhatjuk, kiknek érdemes beruházni a forgalomoptimalizálásba, és mekkora ráfordítást jelent mindez egy cégnek. „Az olyan vállalatok esetében, ahol az ügyfélkezelés komoly sávszélességet igényel, és a rossz beállítások miatt nem megfelelő az ügyfélkiszolgálás minősége, a forgalomoptimalizálás elsősorban nem pénzbeli, hanem belső hangulati és ügyfél-elégedettségi előnyökkel jár” – magyarázta Karászi József, a kft ügyvezetője.
És még ez is...
-
2017. szeptember 23.
A Magyar Telekom változtatott korlátlan mobilnet ajánlatán. Az előfizetők előnyére
-
2014. április 25.
Olcsóbb lett a telefonálás
-
2019. január 31.
Deutsche Telekom: az üzlet az első, a biztonság kevésbé érdekes
-
2014. július 10.
Csak idő kérdése mikor halnak ki a hagyományos vezetékes telefonok
-
2013. augusztus 5.
Még erősebb az európai tudományos élet gerincvonala
-
2021. március 3.
Együttműködési megállapodást kötött a VT és az AH