Tízből kilenc vállalat küzd hálózati problémákkal, pedig a belső használatú és ügyfélalkalmazások fennakadásainak jó része könnyedén megoldható lenne forgalomoptimalizálással – derült ki a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. nemrég kiadott tanulmányából. Legalábbis a társaság közleménye szerint, mert a letöltött tanulmányban erről szó nem esik. Az ingyenesen letölthető elemzésből azt is megtudhatjuk, kiknek érdemes beruházni a forgalomoptimalizálásba, és mekkora ráfordítást jelent mindez egy cégnek. „Az olyan vállalatok esetében, ahol az ügyfélkezelés komoly sávszélességet igényel, és a rossz beállítások miatt nem megfelelő az ügyfélkiszolgálás minősége, a forgalomoptimalizálás elsősorban nem pénzbeli, hanem belső hangulati és ügyfél-elégedettségi előnyökkel jár” – magyarázta Karászi József, a kft ügyvezetője.
És még ez is...
-
2019. július 16.
Csak ésszel a képújság alatt szóló rádióműsorokkal!
-
2012. január 24.
Befellegzett a levelezőklienseknek
-
2015. június 10.
ZyXel: a kis sejtes eszközöké a jövő
-
2015. szeptember 15.
Nőtt a mobiltelefon-előfizetések száma
-
2013. január 10.
Nőtt a kábeltelevízióra vagy IPTV-re előfizetők száma
-
2018. február 25.
Deutsche Telekom: durva profitnövekedés