Tízből kilenc vállalat küzd hálózati problémákkal, pedig a belső használatú és ügyfélalkalmazások fennakadásainak jó része könnyedén megoldható lenne forgalomoptimalizálással – derült ki a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. nemrég kiadott tanulmányából. Legalábbis a társaság közleménye szerint, mert a letöltött tanulmányban erről szó nem esik. Az ingyenesen letölthető elemzésből azt is megtudhatjuk, kiknek érdemes beruházni a forgalomoptimalizálásba, és mekkora ráfordítást jelent mindez egy cégnek. „Az olyan vállalatok esetében, ahol az ügyfélkezelés komoly sávszélességet igényel, és a rossz beállítások miatt nem megfelelő az ügyfélkiszolgálás minősége, a forgalomoptimalizálás elsősorban nem pénzbeli, hanem belső hangulati és ügyfél-elégedettségi előnyökkel jár” – magyarázta Karászi József, a kft ügyvezetője.
Next Post
Ausztrália felkínálta a polgárairól gyűlő adatokat
csü dec 5 , 2013
Az ausztrál hírszerző szolgálat 2008-ban felajánlotta a szövetséges titkosszolgálati partnereknek, hogy megosztja velük a ausztrál polgárokról összegyűlő úgynevezett metaadatokat – közölte hétfőn a The Guardian című brit lap ausztráliai kiadása nyomán az MTI. A metaadatok körébe tartozik minden információ, amely a modern technológiai eszközök alkalmazása közben automatikusan keletkezik, például egy […]

És még ez is...
-
2013. május 27.
Magyarországon először BL-döntő 3D-ben
-
2015. május 20.
Úgy nő az online tévézés, mint a kis gömböc
-
2012. május 21.
Előzetesben a százmilliós kárt okozó telefonos csaló
-
2015. július 13.
Így válasszunk hálózatot külföldön: roaming akadémia
-
2018. december 9.
Fellélegezhetnek a Vodafone-osok
-
2018. február 17.
Jó évet zárt tavaly a UPC