Egy év alatt harmadszor múlta felül minden korábbi teljesítményét az internetes és csomagküldő értékesítés Magyarországon. A tavaly áprilisi 114 milliárdos csúcsot novemberben 137 milliárddal adta át a múltnak az e-kereskedelem. Idén márciusban a megelőző évhez képest 62 százalékos növekedést produkálva már mintegy 140 milliárd forintot tett ki az online forgalom. Márciusban a hónap nagyobbik részében, bő három héten át a veszélyhelyzeti rendelkezések alapján zárva tartottak a nem napi fogyasztási cikkeket árusító üzletek. Az elektronikus kereskedelem újbóli felfutásának fő oka ez lehetett.
És még ez is...
-
2021. augusztus 31.
Online kiskereskedelem: minden drágul
-
2021. december 19.
A tudás hatalom: ismerd meg az új hírközlési szabályokat!
-
2022. május 8.
Q1: visszaesett az e-kereskedelem
-
2016. október 12.
SmartCommerce: összeszűrte a levet a Virgo Systems és Kis Ervin Egon
-
2012. december 12.
Átalakulóban az online kereskedelem
-
2021. július 17.
Az online vásárlások intenzitása nőt, a kosárérték csökkent