A hazai e-kereskedelmi márkák, az eMAG és az Extreme Digital marketing feladatait áprilistól az a Szauter Zsolt koordinálja, aki előtte az IKEÁ-nál bizonyított — írja a digitrendi.hu. A 34 éves marketingszakember a két magyar e-kereskedelmi márkával kapcsolatban a legfontosabb feladatának azt tartja, hogy meg tudják tartani azokat a felhasználókat, akik a pandémia idején próbálták ki először az internetes vásárlást. “Úgy gondolom, hogy egyesített kapacitásai révén a két márka hamarosan eljut egy olyan pontra, ahol nem csupán a piacvezető szerep megtartása a cél, hanem az, hogy célközönségeik körében diktálják a legújabb online vásárlási trendeket. Kereskedelmi szempontból a legnagyobb potenciált a visszatérő vásárlók arányának növelésében látom. A járvány egy éve alatt három évet ugrott előre a hazai e-kereskedelem, hamarosan nem lesz értelme külön online és offline vásárlókról beszélnünk. A kiskereskedelem átalakulása során az eMAG és az Extreme Digital hibrid működési modellje komoly előnyt jelent” – emeli ki Szauter.
És még ez is...
-
2018. május 24.
Államtitkári kinevezések IV.
-
2014. június 23.
Toboroz a T-Systems leánya
-
2023. szeptember 1.
Már megint díjakat osztott a VISZ
-
2023. június 18.
Lovas Tamás az eMAG új marketingigazgatója
-
2019. március 19.
Széchenyi-díjat kapott Rónyai Lajos
-
2015. november 11.
IT és Banküzemi Divízió: Bányai váltja Vichevet