A hazai e-kereskedelmi márkák, az eMAG és az Extreme Digital marketing feladatait áprilistól az a Szauter Zsolt koordinálja, aki előtte az IKEÁ-nál bizonyított — írja a digitrendi.hu. A 34 éves marketingszakember a két magyar e-kereskedelmi márkával kapcsolatban a legfontosabb feladatának azt tartja, hogy meg tudják tartani azokat a felhasználókat, akik a pandémia idején próbálták ki először az internetes vásárlást. “Úgy gondolom, hogy egyesített kapacitásai révén a két márka hamarosan eljut egy olyan pontra, ahol nem csupán a piacvezető szerep megtartása a cél, hanem az, hogy célközönségeik körében diktálják a legújabb online vásárlási trendeket. Kereskedelmi szempontból a legnagyobb potenciált a visszatérő vásárlók arányának növelésében látom. A járvány egy éve alatt három évet ugrott előre a hazai e-kereskedelem, hamarosan nem lesz értelme külön online és offline vásárlókról beszélnünk. A kiskereskedelem átalakulása során az eMAG és az Extreme Digital hibrid működési modellje komoly előnyt jelent” – emeli ki Szauter.
És még ez is...
-
2015. augusztus 31.
Megvannak az év CIO-i
-
2018. június 10.
Magyarországon tízezer mérnök fejleszti az önvezető járműveket
-
2020. december 2.
Elégedettek Rékasival
-
2013. április 1.
Mindenki a Telekomnál szeretne gyakornok lenni
-
2016. április 8.
Vonzóbb a futószalag, mint az it-szakma
-
2016. március 31.
Xerox: Magyarország, Szlovákia és Csehország Brazdilova irányítása alatt