Új marketingvezető az egyesült eMAG — Extreme Digitalnál

Szauter ZsoltA hazai e-kereskedelmi márkák, az eMAG és az Extreme Digital marketing feladatait áprilistól az a Szauter Zsolt koordinálja, aki előtte az IKEÁ-nál bizonyított — írja a digitrendi.hu. A 34 éves marketingszakember a két magyar e-kereskedelmi márkával kapcsolatban a legfontosabb feladatának azt tartja, hogy meg tudják tartani azokat a felhasználókat, akik a pandémia idején próbálták ki először az internetes vásárlást. “Úgy gondolom, hogy egyesített kapacitásai révén a két márka hamarosan eljut egy olyan pontra, ahol nem csupán a piacvezető szerep megtartása a cél, hanem az, hogy célközönségeik körében diktálják a legújabb online vásárlási trendeket. Kereskedelmi szempontból a legnagyobb potenciált a visszatérő vásárlók arányának növelésében látom. A járvány egy éve alatt három évet ugrott előre a hazai e-kereskedelem, hamarosan nem lesz értelme külön online és offline vásárlókról beszélnünk. A kiskereskedelem átalakulása során az eMAG és az Extreme Digital hibrid működési modellje komoly előnyt jelent” – emeli ki Szauter.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Universal Robots: Bezucký váltja Musíleket

hét ápr 26 , 2021
Az Universal Robots bejelentette, hogy Slavoj Musílek, a Universal Robots Közép-Kelet-Európa, Oroszország és FÁK térségért felelős vezérigazgatója úgy döntött, 2021. március 31-gyel elhagyja a vállalatot. Pozícióját 2021. április 1-jétől Pavel Bezucký vette át. Bezucký 2017 augusztusában üzletfejlesztési menedzserként csatlakozott az Universal Robots-hoz, majd csatorna-fejlesztési, később pedig területi értékesítési vezetőként került […]
Pavel Bezucký