Közel háromszor annyi online rendelés érkezett az Euronics műszaki áruházlánc webshopjába a tavaszi boltzár alatt, mint a tavalyi év azonos, már akkor is rekordokat döntő időszakában. A weboldal több mint kétmillió látogatója 2021. március 8. és április 6. között összesen 268 százalékkal nagyobb értékben vásárolt házhozszállítással, mint 2020 tavaszán, a pandémia miatti lezárások első heteiben. Egy-egy rendelésnél idén is átlagosan ötvenezer forint körül költöttek a vásárlók. A vállalat mind az 1100 munkavállalóját megtartotta, közülük közel 700-an április 7-ével visszatértek az országszerte újranyitott 68 áruházba. „Magunk is meglepődtünk, milyen hatalmas felfutást produkált az online értékesítés. Nem számítottunk rá, hogy közel megháromszorozzuk a tavaly tavaszi webshop-árbevételt” — mondta Fazekas Bálint, az Euronics kereskedelmi ügyvezető igazgatója. „Az Euronics a háztartási kisgépek kategóriájában négy-ötszörös növekedést ért el tavaly március-áprilishoz képest, keresettek voltak a takarítógépek, porszívók, robotporszívók. Ugyanakkor a hagyományos erősségeinknek számító TV, háztartási nagygép és it-termékkörökben is kivétel nélkül a tavalyi legalább kétszeresét forgalmaztuk március 8. és április 6. között.”
És még ez is...
-
2016. október 11.
Csak ésszel rendeljünk az interneten gyógyszert
-
2020. január 11.
Szétvált a Virgo és az FPS útja
-
2021. december 19.
A tudás hatalom: ismerd meg az új hírközlési szabályokat!
-
2023. augusztus 3.
E-kereskedelem: Maradi népség a fogyasztók
-
2013. július 11.
NAV: célkeresztben az internetes kereskedk