Nagyot nőtt a műszaki cikkek online forgalma

Közel háromszor annyi online rendelés érkezett az Euronics műszaki áruházlánc webshopjába a tavaszi boltzár alatt, mint a tavalyi év azonos, már akkor is rekordokat döntő időszakában. A weboldal több mint kétmillió látogatója 2021. március 8. és április 6. között összesen 268 százalékkal nagyobb értékben vásárolt házhozszállítással, mint 2020 tavaszán, a pandémia miatti lezárások első heteiben. Egy-egy rendelésnél idén is átlagosan ötvenezer forint körül költöttek a vásárlók. A vállalat mind az 1100 munkavállalóját megtartotta, közülük közel 700-an április 7-ével visszatértek az országszerte újranyitott 68 áruházba. „Magunk is meglepődtünk, milyen hatalmas felfutást produkált az online értékesítés. Nem számítottunk rá, hogy közel megháromszorozzuk a tavaly tavaszi webshop-árbevételt” — mondta Fazekas Bálint, az Euronics kereskedelmi ügyvezető igazgatója. „Az Euronics a háztartási kisgépek kategóriájában négy-ötszörös növekedést ért el tavaly március-áprilishoz képest, keresettek voltak a takarítógépek, porszívók, robotporszívók. Ugyanakkor a hagyományos erősségeinknek számító TV, háztartási nagygép és it-termékkörökben is kivétel nélkül a tavalyi legalább kétszeresét forgalmaztuk március 8. és április 6. között.”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Digitális Ötletverseny innovatív pénzügyi fejlesztések számára

vas ápr 11 , 2021
Az MKB Bank, az MKB Fintechlab, a Budapest Bank és a Takarékbank, a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő partnerségével közös ötletversenyt indít. Az április közepén rendezendő kétnapos online eseményre olyan kreatív csapatok jelentkezését várják, amelyek innovatív pénzügyi ötletekkel képesek segíteni, akár a gazdaság újraindítását is. A legjobbak tapasztalt mentorok segítségével fejleszthetik tovább […]
MKB bankkártya

Friss, ropogós