A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közölte hogy, a postai szolgáltatások piacán jövőre többek között ellenőrzi majd a szolgáltatóknál a felhasználói panaszok kezelését. Ezen túl az egyetemes postai szolgáltatásokat ellátó Magyar Posta Zrt.-nél a minőségi követelmények teljesülését, amihez próbaküldeményekkel végzett méréseket is felhasznál. A hatóság 2020-hoz hasonlóan jövőre is figyelmet fordít arra, hogy felderítse a hatóság engedélye vagy bejelentés nélkül postai szolgáltatást nyújtó cégeket. A hírközlési hatóság azt is ellenőrzi, hogy a különböző postai közvetítők – amelyek például egy-egy cég küldeményeit összegyűjtik és feladják, vagy a postáról kiszállítják a nekik érkezett küldeményeket – végeznek-e olyan tevékenységet, amely már postai szolgáltatásnak minősül – ez ugyanis a tevékenységtől függően bejelentéshez vagy engedélyhez kötött.
És még ez is...
-
2016. július 3.
Ismét jönnek majd a gyorsjelentések
-
2012. augusztus 14.
A GTS indít a 26 GHz-es frekvenciasávon
-
2013. július 4.
A kábeles internet a menő
-
2021. március 22.
Lesz még frekvenciatender az idén
-
2020. március 25.
Posta: világszerte vannak gondok a küldemények forgalmában
-
2017. június 3.
NMHH: hosszú távon biztosított a műsorszórás jövője