Elektronikus kézbesítési visszaigazolást vezet be a Posta

1

Elektronikus kézbesítési visszaigazolást vezetnek be a belföldi tértivevényes leveleknél 2021. január elsejétől – közölte a Magyar Posta.

A tájékoztatás szerint a kézbesítésről a visszaigazolást 2021. január elsejétől alapértelmezettként elektronikusan kapják meg, de továbbra is lehet kérni papír alapú értesítést. Ismertetik, hogy jelenleg a tértivevényes levél hagyományos feladásánál két nyomtatványt is ki kell tölteni. Egyik a feladóvevény, amely a feladás tényét igazolja az ügyfél számára, a másik a tértivevénylap, amelyet mostanáig a küldemény hátuljára ragasztott a posta, és kézbesítéskor ezt kellett aláírni, majd a levél kézbesítését követően az aláírt kézbesítési igazolást visszaküldte a posta a feladónak. Forrai Péter, a Magyar Posta üzleti vezérigazgató-helyettese a közleményben elmondta, a digitális megoldások pontosabb, gyorsabb kezelést nyújtanak, a magyarhoz hasonló rendszereket ma már más nemzeti posták is bevezettek – tette hozzá. Az elektronikus kézbesítési rendszerrel Magyarország több mint 4,5 millió címhelye elérhető. Tavaly több mint 12 millió darab tértivevényes küldeményt kézbesített a posta.

One thought on “Elektronikus kézbesítési visszaigazolást vezet be a Posta

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Pályacsúcs: beérkezett a 150 milliomodik online számla

pén dec 11 , 2020
ShareTweetPinShareBeérkezett a 150 milliomodik online számla az adóhivatalhoz csaknem két és fél évvel az online számlarendszer indulását követően. Mára az egyes ügyletek áfa értékétől függetlenül minden, vállalkozások közötti számlát lát az adóhivatal. Míg 2019 novemberében 2,3 millió számláról érkezett adat az adóhivatalhoz, addig idén novemberben ez a szám már csaknem […]
számlatömb

És még ez is...