Gyakran csak egy papír az ISO-tanúsítvány

 

Megalapozott becslések szerint tízmilliárd forintos kárt okoz az ország gazdaságának évente az a jelentős különbség, ami magyarországon a megszerzett ISO minősítés és a napi munkavégzés gyakorlata között tátong − hívta fel a figyelmet az LLP Dynamics hazai vezetője. Czermák András elmondta, bár a minősített cégek aránya alapján az európai élmezőnyhöz tartozunk, a tényleges folyamatok, szállítási stabilitás, kiszámíthatóság és minőség szempontjából igencsak hátul kullogunk. Czernák szerint a vállalkozásoknak yakran csak az a célja, hogy papíron teljesítsék az ISO bevezetést, a dolgozók gondolkodását már nem igazítják az új elvárásokhoz. Ezek után az egyes emberek visszatérnek az addig alkalmazott, akár évtizedes gyakorlathoz, ami gyorsan távolítja a céget a vágyott új metodikától. Sajnos az ISO 9000-es tanúsítvánnyal rendelkező hazai cégek legalább 60 százalékánál ez a helyzet.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Barna Samsung Galaxy S III a Vodafone-nál

csü okt 4 , 2012
  A Samsung legújabb zászlóshajója, a Galaxy S III ugyan már június elejétől megvásárolható, de barna színben csakis a Vodafone portfoliójában érhető el október elejétől. A népszerű készülék más tulajdonságai változatlanok, így az 1,4 GHz-es négymagos processzor, a 4,8 hüvelykes (1280×720 képpont felbontású) Super AMOLED HD kijelző, az Android 4.0 […]

Friss, ropogós