Okosotthon-termékeit népszerűsítő kampányt és roadshow-t indított az LG Magyarország. A négy országra kiterjedő aktivitás célja bemutatni, hogyan könnyíti meg a mindennapokat a vállalat okosotthon-ökoszisztémája és a termékek által kínált mesterségesintelligencia-megoldások. A kampány keretében az LG egy háromrészes kisfilm-sorozatban szórakoztató és könnyen érthető formában mutatja be a vállalat hangparancsokkal és mobilon keresztül irányítható okoseszközeinek – televíziók, mobilok, légkondicionálók, mosógépek, hűtőszekrények – hasznos funkcióit. A videók Magyarországon, hazai szereplőkkel forogtak, az LG pedig regionális központként négy ország – Szerbia, Bulgária, Horvátország és Magyarország – saját nyelvére adaptálva mutatta be őket. A kampány részeként az LG egy Okosotthon Roadshow-t is elindított, amelynek keretében az eszközöket az érdeklődők Budapest népszerű plázáiban (Allee, Mamut, Aréna) maguk is kipróbálhatják egy LG készülékekkel kialakított amerikai konyhás nappali-installációban.
És még ez is...
-
2021. október 12.
Új szolgáltatással bővült a Digitális Irodalmi Akadémia
-
2015. április 21.
A Cisco felkészült a Windows Server 2003 szerverek tömeges lecserélésére
-
2021. április 27.
Magyar hardver és szoftver az üstökösvadász űrszondában
-
2015. április 3.
Canon-Magic-Intersoft paktum
-
2014. június 24.
Újabb intelligens POS nyomtatók az Epsontól
-
2017. május 15.
Felsült a Microsoft Bing Predictions